Abordarea mea

Psihoterapia este un proces de vindecare care are nevoie de participare atât din partea clientului, cât și a terapeutului. Servciile mele sunt personalizate să se potrivească nevoilor tale cu toate metodele/tehnicile/instrumentele necesare pentru a te conduce acolo unde ti-e bine.

Folosesc o abordare integrativa. Asta inseamna ca voi accesa o serie de tehnici, idei, metode diferite pentru a te asista in a ajunge acolo unde vrei.

  • Terapia scurtă strategică

  • Deși fiecare suntem unici (chiar și în problemele pe care le avem), cele mai multe afectiuni psiho-emoționale pe care oamenii le-au dezvoltat se bazeaza pe aceleași mecanisme. Pentru aceste mecanisme există o serie de tehnici și metode (unii le zic rețete ) care și-au dovedit utilitatea pentru un număr foarte mare de oameni și, mai ales, efectele au fost de lungă durată.
  • Psihoterapia Scurtă Strategică este o modalitate de calitate prin care îți poți rezolva problemele cu care te confrunți. Deși este o terapie scurtă, rezolvarea problemelor prin această metodă este definitivă.
  • Focusul principal este pe acum, pe modul in care problema ta îți afecteaza viața acum și pe soluțiile pe care le-ai încercat până acum fără niciun rezultat. Ruperea acestui mod defectuos de a acționa pentru a rezolva problemele și găsirea unor soluții care să aibă rezultate este mecanismul prin care se depășesc majoritatea problemelor de natură psiho-emoțională.
  • Numărul mediu de ședințe după care apar schimbări pozitive este 7.
  • Intervenția este prescriptivă și activă - adică este nevoie de angajamentul celui care își dorește rezolvarea problemelor. Acest lucru poate aduce rezultate incă de la prima ședință. Și mai ales, rezultate de durată.
  •  

 

  • Aspecte ale modului meu de lucru:

  • Abordare relațională - relațiile noastre sunt un aspect central (daca nu cel mai important) al vieții noastre. Ne ocupă gândurile și ne influențează foarte mult stările emoționale. Ceea ce vreau să spun este că vom învăța inclusiv din modul în care se desfasoara relatia noastra terapeutica “aici și acum” , în timp ce se intampla. Ceea ce este un mod experiențial de învățare care permite transpunerea și în celelalte relații ale noastre.
  •  
  •  
  •  
  • Mindfulness
  • Mindfulness -ul este starea de a fi conștient, fără să critici, de gândurile, emoțiile și comportamentele din momentul prezent. În urma practicii mindfulness te poți aștepta la o îmbunătațire a auto - acceptării și auto-compasiunii (foarte importante amandoua în echilibrul emotional și pentru starea noastră de bine)
  • Practica mindfulness este cunoscuta ca fiind o buna metoda de reducere a starii de anxietate si a stressului. Chiar si 5 minute de practica zilnica aduce rezultate simtitoare in amelioararea starilor de anxietate.
  •